Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Cafe CARDHU must για κάθε Αθηναίο επισκέπτη

http://www.goodfoodireland.ie/images/places-eat-pic10.jpg


Η Θεσσαλονίκη φημίζεται για τα Cafe που αυτή διαθέτει, αλλά και για το εξαιρετικό service που αυτά προσφέρουν. Είναι αδιανόητο για οποιοδήποτε μαγαζί της συμπρωτεύουσας να σου προσφέρει το ποτό σου μόνο με ξηρούς καρπούς, όπως δυστυχώς συμβαίνει στα περισότερα μαγαζιά της Αθήνας και που ο ίδιος είχα την ευκαιρία να το διαπιστώσω για ακόμα μια φορά πριν 2 εβδομάδες που επισκέφθηκα το σπίτι μου στην Γλυφάδα.

Εχθές λοιπόν με την συνοδεία εκλεκτών φίλων, είχα την τύχη να βρεθώ σε ένα από τα δύο Cafe Cardhu της Θεσσαλονίκης. Μου μίλησαν για τον ζεστό χώρο του και για το ποσό τυχερός θα πρέπει να είσαι για να βρεις τραπέζι, αλλά υπερθεμάτισαν για το εξαιρετικό service που αυτό διαθέτει.

Πραγματικά δοκιμάζοντας την τύχη μας κατορθώσαμε να βρούμε τραπέζι σε ένα μαγαζί γεμάτο με συμπαθητικές φατσούλες, αυτό όμως που με άφησε έκπληκτο είναι το τι συνοδευτικά μπορεί να σερβίρει αυτό το μαγαζί για πέντε (5) ποτά, σημειώστε λοιπόν το πόσα πιάτα έφεραν εχθές για κάθε γύρο πέντε (5) ποτών, ένα μπολ πατατάκια, λουκάνικα Φρανκφούρτης με σος μαγιονέζας, πατάτα γεμιστή με καυτερή πιπεριά, τυροκροκέτες, πιάτο με τυριά, καβουρμά τηγανιτό και τέλος παστό χοιρινό με μια εξαιρετική σος !!!!

Περιττό να σας πω ότι ήπιαμε τρεις (3) γύρους ποτά και σε κάθε γύρο ερχόντουσαν άλλα τόσα συνοδευτικά πιάτα. Αποτέλεσμα να σκάσουμε στο φαγητό και να δώσουμε συνολικά μόλις 90 €, όσα δηλαδή θα δίναμε και σε ένα οποιοδήποτε άλλο μαγαζί μόνο για τα ποτά και χωρίς να συνοδεύονται από αυτά τα εξαίσια πιάτα..

Αν μη τι άλλο το συγκεκριμένο μαγαζί αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και σίγουρα αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για τα τόσα μαγαζιά της Αθήνας που έτσι και τους ζητήσεις δεύτερο μπολάκι με ξηρούς καρπούς σε κοιτάζουν με μισό μάτι ...

Labels: , ,

3 Comments:

At 02 December, 2007 22:28 Anonymous melina said...

μου εκλεψαν σημερα το κινητο εκει και ουτε που νοιαστηκαν!
αφηνουν να μαπινει οποιος να ναι και μετα πληρωνεις και 5 αυρω τον καφε!
ΜΑΚΡΙΑ!

 
At 02 December, 2007 22:29 Anonymous melina said...

μου εκλεψαν σημερα το κινητο εκει και ουτε που νοιαστηκαν!
αφηνουν να μπαινει οποιος να ναι και μετα πληρωνεις και 5 αυρω τον καφε!
ΜΑΚΡΙΑ!

 
At 02 December, 2007 22:37 Anonymous MinOtaVrS said...

Μελινα μου περαστικά ... για αυτο απο εδω και περα προσοχη μεγαλη που ακουμπαμε τα κινητα μας εγω προσωπικα φοραω το BT handsfree και εχω το κινητο στην τσεπη μου παντα..

 

Post a Comment

<< Home