Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Η Forthnet στα 24Mbps !!

http://www.euro2day.gr/images/.forthnet301-b.jpg
Broadband Internet έως 24Mbps με τεχνολογία ADSL2+!

Η Forthnet ανακοίνωσε οτι προσφέρει broadband Internet έως τα 24Mbps σε όλους
τους χρήστες που συνδέονται μέσα από το ADSL2+ ιδιόκτητο δίκτυό της, καταργώντας
όλους τους περιορισμούς στην ταχύτητα πρόσβασης. Η τελική ταχύτητα σύνδεσης με το
δίκτυο της Forthnet θα καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από τα ποιοτικά στοιχεία της χάλκινης γραμμής του συνδρομητή. Σημειώνεται ότι οι συνδέσεις όλων των νέων και
παλιών χρηστών θα αναβαθμιστούν αυτόματα σε ταχύτητα έως 24 Mbps, χωρίς
κανένα επιπλέον κόστος. Εγώ ένα μόνο έχω να πω... να το δω και να μην το πιστέψω !!

Labels: , ,

4 Comments:

At 06 June, 2007 20:52 Anonymous pintoX said...

και μετά ξυπνήσαμε

 
At 07 June, 2007 19:30 Anonymous MinOtaVrS said...

Κατι τέτοιο νομίζω και εγώ φίλε Ηλία (Pintox) ..

 
At 09 June, 2007 20:12 Anonymous Κόνιαρης Γιώργος said...

Ρε μεγάλε, κι εγώ forthnet έχω, 10 Mbps και καλά. Στο δικό τους τέστ με βγάζει 4 και πιο κάτω. Υποσχέσεις και υποσχέσεις....

 
At 01 July, 2007 18:32 Anonymous Geo said...

Έχω Forthnet 2Play. Το 24 το βλέπω χλωμό. Όμως από σήμερα όντως το router αναφέρει μεγαλύτερη ταχύτητα. Συγχρονίζει σε ταχύτητες μεταξύ 14.5 και 16.1 Mbps ενώ μέχρι χθες συγχρόνιζε στα 9.9 Mbps.

 

Post a Comment

<< Home