Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Εκλογές, ΤV και ΙΧ Αθηναϊκές πινακίδες..



Οι Μαυρογιαλούροι έχουν κάνει κατάληψη από χθες, στους δέκτες των 3 τηλεοράσεων μου με αποτέλεσμα να τις πακετάρω και να τις στείλω δώρο στην θεία μου στο Τετράκομο .. εκεί ευτυχώς εκτός από τα κρατικά δεν πιάνουν άλλα κανάλια και έτσι η καημένη η θεία μου θα μπορεί να βλέπει την τόλμη και γοητεία συνδυάζοντας την με την χαλαρή διάθεση των πολιτικών που θα φιλοξενήσει η κρατική TV.

Αφού έλυσα αυτό το θέμα αποφάσισα να ασχοληθώ με άλλα πράγματα πιο γήινα όπως το τι θα κάνω με αυτούς που έχουν αρχίσει να γεμίζουν το αμάξι μου με ανόητα προσπέκτους με θέμα τα διάφορα φροντιστήρια. Αν αναλογιστούμε την αυξητική τάση αυτών λόγο της επερχόμενης προεκλογικής καμπάνιας θεωρώ ότι θα κατορθώσω επιτέλους να καμουφλάρω το αμάξι μου και να λύσω το πρόβλημα που έχω εδώ και 2 χρόνια και έχει να κάνει με τον απανταχού κομπλεξικό οπαδό που βλέποντας τις αθηναϊκές πινακίδες του ΙΧ μου στην πόλη της Θεσσαλονίκης μου το έχει ξεσκίσει στην γρατζουνιά. Μάλιστα τώρα που το καλοσκέφτομαι αν αυτό πετύχει θα αρχίσω να γουστάρω και τις εκλογές.... Μπρρρρρρρρρρρρρ.....

Labels: , , ,

1 Comments:

At 20 August, 2007 14:34 Anonymous Silas said...

Αυτό με τις γρατζουνιες που λες εχει καταντησει γελοίο πλέον.

Αναθεμα και να καταλαβα ποτέ τον λόγο που γίνεται!

 

Post a Comment

<< Home