Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



First Look: Cosmote CEL-Fi RS2



Τον τελευταίο χρόνο στην περιοχή μου αντιμετώπιζα προβλήματα λήψης στο δίκτυο της Cosmote με ότι αυτό συνεπάγεται για την επικοινωνία μου με τον έξω κόσμο.

Πέρασαν τρεις μήνες μέχρι να βρεθεί λύση στο πρόβλημά μου καθώς χρειάστηκε αρκετός χρόνος και συνεχή επικοινωνία έτσι ώστε να αποδείξω τα αυτονόητα, ότι δηλαδή είναι αδιανόητο την σημερινή ημέρα η μεγαλύτερη εταιρία του χώρου να διαφημίζεται για το σήμα καμπάνα και εγώ να μην μπορώ να δεχτώ τηλεφώνημα στο σπίτι μου.

Ευτυχώς για μένα κατόπιν αρκετών πιέσεων έκανα αίτηση για παροχή εξοπλισμού ενίσχυσης του σήματος μου όπου και βρέθηκε επιτέλους λύση στο πρόβλημα μου δίνοντάς μου επιτέλους full σήμα 3G.

Η συσκευή που μου χορηγήθηκε ΔΩΡΕΑΝ και εγκαταστάθηκε από τεχνικό της Cosmote είναι ο ενισχυτής σήματος CEL-Fi RS2 της Nextivity , αποτελείται από δύο μονάδες, μία εξωτερική και μια εντός του σπιτιού όπου με ένα πρόχειρο google search κοστίζει από 550€ έως 798£ !

Αν μη τι άλλο λοιπόν αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στους ανθρώπους της Cosmote για τον επαγγελματισμό τους όπου παρά το χαμηλό οικογενειακό συμβόλαιο και τα μόλις 80€ τον μήνα που ξοδεύω σε αυτούς, έδωσαν λύση σε ένα θέμα το οποίο μπορούσαν κάλλιστα να αποφύγουν με δικαιολογίες όπως τόσοι άλλοι του χώρου .

Labels: , , , , ,

4 Comments:

At 07 September, 2011 09:45 Anonymous Anonymous said...

Και η αύξηση του βαθμού σαρ μέσα στο σπίτι σου που την πας βρε μινοταυρε? Σκέψου ότι ηδη το κινητό σου εκπέμπει τα μέγιστα του εργοστάσιου λόγο ότι δεν υπάρχει επαρκές σήμα και τώρα με τον ενισχυτή ?

Δεν είναι επικίνδυνο ?

 
At 07 September, 2011 14:21 Anonymous MinO said...

Aπο μετρησεις που εχω κάνει κατα καιρους (αυτη την στιγμη δεν εχω μετρητη) την μεγαλυτερη τιμη εκπομπης απο wi-fi δικτυα, κινητά και ασυρματα τηλεφωνα την ειχε το ασυρματο τηλεφωνο...

Αλλα οπως και να εχει μεχρι να δω τις μετρησεις εχω βαλει χρονοδιακοπτες και στις 2 συσκευες οπου και κλεινουν απο τις 11 το βραδυ μεχρι της 8 το πρωι...

 
At 09 September, 2011 13:23 Anonymous Anonymous said...

Πολύ πολύ καλό! Πολλούς χαιρετισμούς από τη Δράμα(Ανδρέας).

 
At 09 September, 2011 14:32 Anonymous MinO said...

:):):)

 

Post a Comment

<< Home