 
 Χάρη σε μία ανακοίνωση της Google γνωρίζουμε ότι βρισκόμαστε ένα βήμα πιο κοντά στο θάνατο του Flash.
Η Google έθεσε deadline για την ολοκληρωτική κατάργηση του Flash και την ολοκληρωτική χρήση του HTML5.
Στις 30 Ιουνίου 2016 η Google δεν θα δέχεται πλέον διαφημίσεις σε Flash. Οι παλαιότερες διαφημίσεις θα τρέχουν έως τις 2 Ιανουαρίου 2017. Μετά από αυτή την ημερομηνία το Google Display Network και το DoubleClick Digital Marketing θα είναι 100% σε HTML5.

 

 
 
 
 



![Validate my Atom 1.0 feed [Valid Atom 1.0]](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrXFLRMWROmr23ZnEEeWdDFdmt1s0wNjf9ZFV0_Si7T7hGNeigojg9CqdLNnBvZGzAowkPeu1jXI0c7udmp0NirS1KSY-Dv4Ssj20arjTsZsqRwdEP2HbQAGpNz6A44o33PJ8oF7L_60UF/s1600/4l99vk9.png)


Post a Comment