Jul 18, 2013

Πάμε... Διακοπές


Το MinOtaVrS Blog, για τις επόμενες εβδομάδες, μπαίνει σε τροχιά διακοπών.  

Έτσι λοιπόν μεταβάλλεται η συχνότητα των ποστ καθώς αυτά θα γίνονται πλέον μετ' εμποδίων ή καλύτερα μεταξύ ουζοκατάνυξης, εκλεκτών εδεσμάτων και μπόλικων βουτιών....  

Να περνάτε καλά, και να θυμάστε... η φτώχεια θέλει καλοπέραση!
Καλό Καλοκαίρι και Καλές διακοπές σε όλους !!

No comments:

Post a Comment