Το MinOtaVrS Blog, για τις επόμενες εβδομάδες, μπαίνει σε τροχιά διακοπών.
Έτσι
λοιπόν μεταβάλλεται η συχνότητα των ποστ καθώς αυτά θα γίνονται πλέον
μετ' εμποδίων ή καλύτερα μεταξύ ουζοκατάνυξης, εκλεκτών εδεσμάτων και
μπόλικων βουτιών....
Να περνάτε καλά, και να θυμάστε... η φτώχεια θέλει καλοπέραση!
Καλό Καλοκαίρι και Καλές διακοπές σε όλους !!

No comments:
Post a Comment