Το
Minotavrs Blog εύχεται
κακή χρονιά
σε όλα τα λαμόγια που τρώνε τις σάρκες του Ελληνικού λαού τα τελευταία
τρία χρόνια και είθε το 2014 να είναι το τελευταίο τους.
Επ'
ευκαιρίας ευχαριστούμε τους 300 της Βουλής που γυρίσανε την
Ελλαδίτσα τέσσερις δεκαετίες πίσω, χωρίς θέρμανση, χωρίς φαγητό και
τίγκα στον καρκίνο από τα καυσόξυλα.
Σε όλους τους
υπόλοιπους καλά να μας μπει το 2014 και με λιγότερο άγχος... βλέπετε
πονάει πάντα η πρώτη φορά και εμείς πλέον το έχουμε συνηθίσει.
No comments:
Post a Comment