Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



24 ώρες χωρίς Vista



Αυτές τις ημέρες με έτρωγε να δω πόσο γρήγορο είναι αυτό το Service pack 3 των XP αλλά δεν αποφάσιζα να μπω στην όλη διαδικασία γιατί δεν είχα τον απαραίτητο χρόνο για στησίματα από την αρχή. Εχθές όμως το βράδυ για κακή μου τύχη είδα ότι τα vista μου ψιλό αργούσαν στο restart και χωρίς δεύτερη σκέψη πήγα να περάσω το τελευταίο μου Image Backup, για κακή μου τύχη όμως ήταν χτυπημένο με αποτέλεσμα από εχθές τέτοια ώρα περίπου να ασχολούμαι με τα Windows στο σύστημα μου.

Στην αρχή δοκίμασα με ανασυγκρότηση και ScanDisk να δω μήπως φταίει ο δίσκος που το είχα φυλαγμένο, αλλά μάταια, μετά δοκίμασα να κάνω convert το image αλλά και πάλι την έφαγα.. Τελικά αποφάσισα να στήσω από την αρχή τα Windows XP και με την ευκαιρία να δοκιμάσω και το Service pack 3 που λέγανε ότι τα απογειώνει τελικά το δοκίμασα και εγώ προσωπικά δεν είδα κάτι τέτοιο να συμβαίνει, ίσα - ίσα μάλιστα συνέβη το αντίθετο . Ένα άλλο που διαπίστωσα και δεν μου άρεσε καθόλου είναι ότι πολλά προγράμματα που λένε ότι κάνουν τόσο για XP και όσο για Vista έχουν τρομερά προβλήματα στα XP με αποτέλεσμα να καθυστερούν αρκετά το σύστημα μου..

Εφόσον λοιπόν δεν είδα σημαντικές διαφορές και ενώ είχα φέρει το σύστημα μου στα μέτρα μου έκανα ένα backup τα XP και είπα να ξαναπροσπαθήσω να φέρω το προβληματικό backup των Vista. Τελικά με κάτι αλχημείες και με την βοήθεια του Hirens Boot CD και το Partition Manager κατάφερα να δουλέψει ένα παλαιότερο image που είχα από τον Αύγουστο. Έτσι έστησα όσα προγράμματα ήθελαν Updates και τώρα είμαι πάλι με Windows Vista. Προσωπικό συμπέρασμα... αν έχεις γρήγορο μηχάνημα με μπόλικη RAM και έχεις συνηθίσει στο GUI των "Ρουφιάνο Vista" πολύ δύσκολα ξαναγυρνάς στα XP.

Labels: , , , ,

2 Comments:

At 12 December, 2007 11:04 Anonymous pintoX said...

ρε Vistoεθισμένεεεεε
βάλε fedora να ησυχάσεις!!!

 
At 12 December, 2007 11:06 Anonymous MinOtaVrS said...

Ta εβαλα στην δουλειά αλλα δεν μου δούλεψε το usb modem, mp3 & divx δεν παιζει γιατι θελει codecs και απογοητεύτηκα..

 

Post a Comment

<< Home