Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



LogMeIn Free το έξυπνο remote assistance



Σήμερα σας έχω ένα tip που σίγουρα οι μυημένοι computeroπληκτοι το γνωρίζουν (εδώ και κάποια χρόνια) έχοντας βρει λύση έτσι στο θέμα της απομακρυσμένης διαχείρισης.

Όσοι θέλετε λοιπόν να έχετε μέσω web από κυριολεκτικά οπουδήποτε τον έλεγχο των PC σας δεν χρειάζεστε ούτε να ανοίγετε πόρτες σε routers, ούτε να στήνετε vnc ή να σπαζοκεφαλιάζετε με το κατά άλλα δύστροπο remote assistance - desktop των windows.

H λύση είναι πολύ απλή και μου έχει λύσει πολλές φορές τα χέρια εδώ και κάτι χρόνια που κυκλοφορεί σαν υπηρεσία στο Internet...

O λόγος γίνεται για την free υπηρεσία του logmein.com που σας επιτρέπει να μπείτε στον υπολογιστή που θέλετε από μακριά μέσω της ιστοσελίδας του!!

Φυσικά υπάρχουν και άλλα πακέτα όπως το logmein pro που κάνει κυριολεκτικά παπάδες (ακούς μουσική από το απομακρυσμένο PC, drag & drop files κ.α) αλλά εδώ μιλάω για το LogMeIn Free το οποίο κάνει τις βασικές λειτουργίες ενός remote client

Τα επίπεδα ασφαλείας είναι τρία και η κρυπτογράφηση είναι στα 256bit και κάνει τόσο για Macs όσο και για Windows

Όπως και να έχει αν το δοκιμάσετε μια φορά αποκλείεται να ξαναγυρίσετε σε άλλες παρόμοιες λύσεις και σίγουρα μια δοκιμή είναι επιβεβλημένη, για αυτό εγγραφείτε εδώ και μετά κατεβάστε από το παρακάτω link την εφαρμογή.

Download: LogMeIn Free

Labels: , , , , , , ,

8 Comments:

At 10 September, 2008 19:53 Anonymous zilast said...

Σ'ευχαριστω φιλε μου, πολυ καλο και λειτουργικο
εψαχνα κατι τετοιο πολυ καιρο

Το προβλημα μου ηταν, οταν βρισκομουν σε αλλο υπολογιστη
για επισκευη και χρειαζομουν προγραμμα απο τον δικο μου

 
At 11 September, 2008 00:05 Anonymous MinOtaVrS said...

Thanks m8 τωρα θα εισαι μια χαρα πλεον ;)

 
At 11 September, 2008 23:06 Anonymous Anonymous said...

Καλά τώρα το ανακάλυψες το logmein!

 
At 12 September, 2008 07:25 Anonymous MinOtaVrS said...

Οχι περίμενα να μου το πει καποιος εξυπνάκιας. είρων νεοέλληνας που ούτε να διαβάζει σωστά δεν ξέρει..

Διαβασε πρωτα ολο το ποστ και αν εσυ αυτο καταλαβες ολα καλά...

Αν τωρα μπορείς να δεις και το "οι μυημένοι computeroπληκτοι το γνωρίζουν (εδώ και κάποια χρόνια)" τοτε περιμενω μια συγνωμμη..

Εαν παλι ακόμα έχεις την απορία και θιχτηκες απο αυτα που σου γραφω... να σε πληροφορήσω λοιπον οτι το γνωρίζω απο το 2006.. αλλα αυτοσκοπος δεν ειναι να πω τι γνωριζω εγω αλλα το πως μπορω να δωσω την χρησιμη πληροφορια σε αλλους users που δεν την γνωριζουν.

 
At 13 September, 2008 16:38 Anonymous Anonymous said...

σε ευχαριστω πολυ
ειχα προβλημα στο να μπορω μεσω ppcνα μπορω να εχω προσβαση στις καμερες του γραφειου μου ,τωρα τουλαχιστον με ανοιχτο το pc στο γραφειο μπορω να βλεπω
τρομερο προγραμμα

υ.γ.τωρα αν εχεις και καποια αλλη λυση ωστε να βλεπω μεσω dyndns την καμερα στο ppc εδω ειμαι
υ.γ.εχεις γραψει ιστορια απο την εποχη του gps gate

 
At 13 September, 2008 19:56 Anonymous MinOtaVrS said...

Nα εισαι καλά bro σε ευχαριστω πολύ για τα καλά σου λόγια... Αν βρω κατι σχετικο με dyndns και cam θα ενημερωσω με ποστ στο blog ;)

 
At 09 November, 2008 23:53 Anonymous sibeth said...

καλησπέρα παιδιά και από εμένα.είμαι καινούργιος στην παρέα σας.το συγκεκριμένο προγραμματάκι το "άκουσα" τυχάια σε μια κουβέντα που γινόταν κατά την διάρκεια του καφέ!!!είναι κάτι που με ενδιαφέρει και θα ήθελα να ασχοληθώ μαζί του.μήπως γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω κάποιου είδους σημειώσεις που να αναφέρονται στον τρόπο χρήσης του προγράμματος???σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..

 
At 10 November, 2008 01:53 Anonymous MinOtaVrS said...

@sibeth einai panaplo to stineis kai ola ginonte monatous dokimase kai tha deis einai poli efkolo

 

Post a Comment

<< Home