Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Ο καλύτερος Ελληνικός τελικός κυπέλλου



Στο ελληνικό ποδόσφαιρο της μιζέριας και της γκρίνιας, ο τελικός κυπέλλου hellas online θα μείνει ανεξίτηλος στην μνήμη μας για πολλά χρόνια.

Σε ένα ανεπανάληπτο παιχνίδι,που καθήλωσε για 3 ώρες περίπου όλους τους φίλους της στρογγυλής Θεάς, ο Ολυμπιακός επικράτησε 15-14 της ψυχωμένης ΑΕΚ στη διαδικασία των πέναλτι (3-3 η κανονική διάρκεια, 4-4 η παράταση) και κατέκτησε το νταμπλ.

Προσωπικά θεωρώ τον συγκεκριμένο τελικό τον καλύτερο των τελευταίων 30 χρόνων (τόσα θυμάμαι προσωπικά), με τέτοιο σασπένς και εναλλαγή συναισθημάτων που παρόμοιο του δεν έχουμε δει στα Ελληνικά γήπεδα.

Labels: , , , ,

5 Comments:

At 03 May, 2009 12:28 Anonymous Andy-fatic said...

Τρομερός τελικός, τι να πει κανεις; Από ένα σημείο και μετά λέγαμε, άντε να χάσει κάποιος το πέναλτυ να τελειώσει γιατί δεν αντεχόταν άλλο αυτή η πίεση. Εκεί που έφτασε το ματς, όποιος και να το έπαιρνε δίκαιο θα ήταν. Εγώ ως Ολυμπιακός είμαι τσατισμένος με τον προπονητή μου που κατέβασε την ομάδα λες και έπαιζε με την Ρεάλ και ακόμα πιο νευριασμένος που αποδείχτηκε στο β ημίχρονο ότι είχα δίκιο. Η μπάλα μας τιμώρησε με τον χειρότερο τρόπο στο 90 αλλά φαίνεται πως η μοίρα είχε άλλα σχέδια. Στην παράταση πάλι τα ίδια, κανένα πρόβλημα, μπήκε το γκολ αλλά πάλι οι ίδιες τάσεις αυτοκτονίας. Δεν έχουν ξαναγίνει αυτά... Άντε και του χρόνου, λοιπόν.

 
At 03 May, 2009 12:31 Anonymous ktsak said...

Καλα ρε MinotaVrs, αν θυμασαι τους τελικους 30 χρονων, εσυ ποσο χρονων εισαι ? Εκτος αν εισαι το παιδι ΘΑΥΜΑ και εχεις μνημη ΕΛΕΦΑΝΤΑ !!!!!!!!!!!!
Συγχαρητηρια παρολα αυτα για το παιχνιδι, ετσι κιαλλοιως ομως θα παιξετε Ευρωπη σαν Finalist ΚΥΠΕΛΛΟΥ.

 
At 03 May, 2009 12:40 Anonymous MinOtaVrS said...

Καλώς τον Κώστα την μπαλαδόφατσα :)

Κοιτα επειδη εσυ εισαι γνωστός αμπαλος και ποδοσφαιρο εμαθες στα 18 δεν σημαινει οτι ολοι καναμε το ιδιο...

Ο πρωτος αγωνας που θυμαμαι ηταν του 1978 στις πρωτες ταξεις του δημοτικου ...

Κατω τα χερια απο το ktsak ειναι φιλαρακι και εχω δικαιωμα μονο εγω να τον πειραζω ;)

 
At 03 May, 2009 12:53 Anonymous MinOtaVrS said...

Μανώλη μου ετσι ακριβως ειναι ευτυχως εγω το ειχα παει για 2 ημερο στο παλιο Αγ. Αυθανασιο το ριξα λοιπον στα τσιπουρα ειδα και μια ασπρη ημέρα στο χιονισμενο καιμακτσαλαν και περασα super... photos και σχετικο post θα εχω αυριο :)

 
At 07 May, 2009 10:58 Anonymous FIBENATSI said...

το χάσαμε το κουπάκι και φέτος πατριώτες.
Αχ ΑΕΚΑΡΑ μου όπου και αν πάω με πληγώνεις (Για την ακρίβεια στο Ναυπλοιο ήμουν.

 

Post a Comment

<< Home