Στο γκαράζ του Menlo Park απ’ όπου όλα ξεκίνησαν πριν από μιάμιση δεκαετία, η εταιρία ανακοίνωσε τις νέες αλλαγές που φέρνει στην δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο.
Με τον νέο αλγόριθμο που ονομάζεται “Hummingbird” (η μεγαλύτερη αναβάθμιση μετά το “Caffeine”) η Google υπόσχεται ακόμα πιο αποτελεσματικές αναζητήσεις ειδικά σε σύνθετα αιτήματα. Ο νέος αλγόριθμος βρίσκεται ήδη σε ισχύ τον τελευταίο μήνα και επηρεάζει το 90% των αναζητήσεων.
Βελτιώσεις παρουσιάζει και το Κnowledge Graph, το οποίο χάρη σε νέα φίλτρα θα δίνει τη δυνατότητα συγκρίσεων (π.χ σε φαγητά, μοντέλα αυτοκινήτων, ράτσες σκύλων κ.λ.π).
Επίσης η εταιρία αποκάλυψε ότι πολύ σύντομα οι κάτοχοι iOS θα λαμβάνουν push notifications και άλλα χαρακτηριστικά που απολάμβαναν μέχρι τώρα οι χρήστες του Android, όπως αμεσότερη πρόσβαση σε χάρτες και δυνατότητα υπενθυμίσεων κατευθείαν από τη μηχανή αναζήτησης.
Φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν και τα γνωστά "easter eggs" (κρυμμένες εκπλήξεις) στα οποία αρέσκεται η εταιρία, καθώς όποιος πληκτρολογούσε την φράση "Google in 1998" μεταφερόταν σε μια σελίδα με το παλιό interface της μηχανής αναζήτησης.
[via]
Post a Comment