Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Προς γνώσην και συμμόρφωση



Προχθές έλαβα ένα pm από νέο Administrator forum (που άλλαξε πρόσφατα ονομασία και δραστηριοποιείτε στο χώρο της πλοήγησης) το οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ με έλεγε γυναικούλα, ότι φέρομαι πούστικα και ότι μπαίνω με άλλο όνομα σε άλλο forum (XDA) και μοιράζω ROM για το Polaris… Η απάντηση που έλαβε ήταν ένα μεγαλοπρεπέστατο Η ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ, γιατί ως γνωστόν όποιος μπλέκει με μωρούς λόγο εμπειρίας και μόνο είναι καταδικασμένος … Εδώ πάει γάντι και αυτό που λένε τα Αμερικανά Arguing with a fool is like wrestling with a pig, you get dirty, and the pig enjoys it..

Παρόλα αυτά χτυπώντας του φιλικά την πλάτη και προσπερνώντας τους χαρακτηρισμούς οι οποίοι για όσους με ξέρετε δεν ευσταθούν, θα ήθελα να του απαντήσω μέσα από αυτόν τον δικό μου χώρο και όχι στον δικό του όπου και μπορεί να χειραγωγήσει και να ανακατευθύνει τα μηνύματά μου λόγο δικαιωμάτων administrator ότι έχει πέσει 1000% έξω. Η φαντασία του οργιάζει και καλό είναι σε μια συζήτηση που αφορά εμένα να μην μπλέκει άδικα άλλους γιατί όλοι δεν έχουν το δικό μου χιούμορ και την δικιά μου υπομονή..

Την επόμενη φορά που θα με κατηγορήσει χωρίς στοιχεία και θα δώσει τα τηλέφωνά μου για να μου κάνουν πλάκα διάφοροι ότι θα μιλήσει με τον Δικηγόρο μου...

Labels: ,

6 Comments:

At 23 February, 2008 22:53 Anonymous Anonymous said...

ο καλαμοκαβαλιμενος? LOL

 
At 24 February, 2008 02:09 Anonymous Emmanuel said...

Καλημέρα Μπάμπη, Μάνος.

Ήθελα εδώ και 3 μέρες να απαντήσω αλλού μετά από κάτι που είχες γράψει αλλά θα το κάνω εδώ.

Αυτά που γράφεις για τα pm και τα τηλέφωνα που και καλά έδωσε για να σου κάνουν πλάκα, είναι αστεία και σε αδικούν. Τι τα γράφεις; Για κερασάκι; Τα κερασάκια και τα φρούτα γενικότερα στα γλυκά να τα αποφεύγουμε.

Από τη στιγμή που έγραψες σπόντα (χωρίς να έχεις προκληθεί από κανέναν!!!) για ορισμένους που το παίζουν "κάποιοι" επειδή έβγαλαν μια ρομ, κάτι που όπως γράφεις ο καθένας μπορεί να το κάνει αφού τα εργαλεία υπάρχουν, τι περίμενες; Να σου πει ευχαριστώ; Θα στα χώσει και αυτός. Και τουλάχιστον εκείνος το κανε με pm, που όμως εσύ δημοσιοποιείς. Περίεργο αυτό...

Επί της ουσίας θέλω να σχολιάσω κάποια πραγματάκια που έγραψες στο "τηλέφωνό μου" (ναι ναι, εκεί που τα μπινελίκια από τους "δικούς" μας επιτρέπονται ενώ των άλλων προκαλούν μπαν με συνοπτικές διαδικασίες... και για να εξηγούμαστε, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ κάτι δείχνει, στο λέω για χιλιοστή φορά).

ΓΡΑΦΕΙΣ:
Σημασια εχει αυτο που θα κανεις :
α. να ειναι γρηγορο
β. να μην εχει προβλήματα
γ. να εχει να επιδειξει κατι καινουριο (οπως πχ η ROM toy BEPE) και οχι απλός να αφαιρουμε αλλα και να προσθέτουμε cab τα οποια εχουν να προσφερουν κατι και οχι απλως ειναι διακοσμητικά
δ. να εχεις feedback
ε. να προσφερεις support (κατι το οποιο τουλαχιστον εγω αυτη την εποχη δεν μπορω να το κανω για αυτο και δεν με βλεπετε συχνά)

Πλάκα κάνεις,έτσι; Σε όλα τα παραπάνω κάνεις πλάκα. Ποια ταχύτητα και ποια καινούρια; Και αν θυμάμαι καλά, εκείνος δεν έδωσε την καλύτερη και ταχύτερη ρομ για το Κάιζερ; Που είναι τα δικά σας benchmark ρε παιδιά; Που είναι του bepe? Μας δουλεύετε ή απλά δεν προλαβαίνετε;

Καλή ρομ είναι η σταθερή ρομ και καλός μάγειρας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΌΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΩΣ BETA TESTERS ΚΑΙ ΒΓΆΖΕΙ ΈΝΑ ΚΑΡΟ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΣΩΣΤΗ ΡΟΜ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΑΠ'ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΡΟΜ. Όταν λοιπόν φτιάξετε μια καλή, σταθερή ελληνική ρομ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, θα την βάλω και θα σας πω και μπράβο (και χέστηκα αν είναι κλεμμένα αρχεία της ACE ή της NASA!!!)


ΥΓ. Και παρακαλώ, αυτά για τις αυξημένες ταχύτητες στις cooked rom που κυκλοφορούν στο xda-developers, μην τα ξαναπείτε, plz... Και για να ξέρουν και οι φίλοι που μας διαβάζουν, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΡΟΜ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ XDA. Αντίθετα, σε αυτές τις πρώτες προσπάθειες, ΜΟΝΟ προβλήματα θα δείτε.

Αυτά.

 
At 24 February, 2008 02:59 Anonymous MinOtaVrS said...

Mάνο (kirilemman)με λύπη μου βλέπω οτι παίρνεις θέση (μιλώντας μαλιστα με υπερβολική σιγουριά) τώρα που μίλησα εγω και είπα κάποιον καλαμοκαβαλικευμενο και οχι εδω και 2 μήνες που προκαλούμε συνέχεια από αυτόν…
• Μια με το θέμα των ζεμπέκικων περι ACE
• Την άλλη ότι παραπληροφορώ τον κοσμο για το gpslib.dll
• Την πάρα άλλη ότι λέω ψέματα
• Την παρά πάρα άλλη βλέπω να εξωθείτε ι χρήστης από το ίδιο άτομο να μου απαντήσει σε θέμα αλλού φόρουμ γιατι τάχατις με φοβάται….
• στο καπάκι να γίνονται edit τα posts μετα από 4 ολόκληρες ώρες θαρρείς και εγώ είμαι χαζός και δεν βλέπω τι παίζει..
• Και το αποκορύφωμα να με υβρίζει με pm με όλα αυτά τα ωραία που περιγράφω χωρίς να γνωρίζει και έχοντας 1000% λάθος σε όλα…

Αποδεδειγμένα λοιπόν τον τελευταίο καιρό προκαλούμε συνέχεια από το ίδιο άτομο και φίλο σου χωρίς ξανά τονίζω εμφανή λόγο και αιτία , χωρίς να δίνω απαντήσεις και κάνοντας τον χαζό..

Επειδή όμως το αποκορύφωμα της όλης ιστορίας ήταν το να με παίρνουν κάποιοι-ες τηλέφωνο και να μου κάνουν πλακά ακατάλληλες ώρες από απόκρυψη ταράζοντας εμένα και την οικογένεια μου και παραβιάζοντας κάθε κανόνα οικογενειακής γαλήνης θα σε παρακαλούσα να μην εμπλακείς στην όλη ιστορία γιατί τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά από ότι δείχνουν και έχουν ξεφύγει από τα στενά όρια ενός flame.

Η όλη ιστορία όπως εξελίσσετε επιφεέρει ένα σορώ κατηγοριες όπως παράβασης του ιδιωτικού απόρρητου, εξύβρισης κατά εξακολούθηση και συκοφαντικής δυσφήμησης.

Όσο για τις ROM και το πόσο γρήγορες είναι αυτές είναι το τελευταίο που με νοιάζει μετά από αυτά που ειπώθηκαν και έγιναν..

Όλα αυτά στα λέω τελείως φιλικά και χωρίς να θέλω να σε θίξω.. απλός σε παρακαλώ να πεις σε αυτούς που στηρίζεις και υποστηρίζεις να κάνουν πίσω και να σταματήσουν τα τηλέφωνα και τις ύβρεις και τους υπόσχομαι ότι θα το σταματήσω εδώ και δεν θα τους ξανά ενοχλήσω με την παρουσία μου στο forum που δραστηριοποιούνται ..

Μπάμπης.

 
At 24 February, 2008 03:20 Anonymous Emmanuel said...

Καλά ρε συ. Σιγά μην έβαλε άτομα να σε παίρνουν τηλέφωνο. Είπαμε να μ@λ@κιζόμαστε με τα ppc και τα φόρα αλλά όχι κ έτσι. Ούτε εσύ δεν τα πιστεύεις αυτά. Τώρα τα υπόλοιπα περί μηνύσεων μου θυμίζουν κάτι άλλα αστεία, σορυ δηλαδή αλλά αυτά μου θυμίζουν...

Δεν θίγομαι ούτε ανακατεύομαι ούτε με νοιάζει στο κάτω κάτω. Και δεν τον στηρίζω (σε αυτό το θέμα τουλάχιστον). Να τα βρείτε μόνοι σας. Απλά βλέπω ότι και συ προκαλείς. Παρακολουθώντας το myphone ως άσχετος θεατής, βλέπω ξαφνικά μια σπόντα. Άντε μετά να με πείσεις ότι το γραψες γιατί σε προκάλεσε πριν από 1-2 μήνες σε άλλο φόρουμ ή με pm. Και στο κάτω κάτω, άλλο η πρόκληση με pm και άλλο η δημόσια. Με άλλα λόγια, που είναι οι ξεκάθαρες κουβέντες, οέο;;;

Τίποτα άλλο.

 
At 24 February, 2008 03:40 Anonymous panosha said...

Μπάμπη καμία διάθεση δεν έχω για δημόσια αντιπαράθεση, αισθάνομαι την ανάγκη όμως να απαντήσω, όσο μπορώ ευγενέστερα μια και καλή.

Σχετικά με το θέμα των ζεϊμπέκικων ακόμα δεν πήρα απάντηση, ούτε δημόσια ούτε και ιδιαιτέρως όπως σου ζήτησα.

Δεν σε κατηγόρησα για παραπληροφόρηση σχετικά με το gps.lib, μιά λύση για να δουλεύει το Destinator 6 στο Cruise έδωσα, που λειτουργεί καλά κατά γενική ομολογία, αλλά βιάστηκες να βγάλεις σκάρτη.

Δεν έγραψα κάπου πως λες ψέματα, αν και παραπάνω το κάνεις.

Δεν εξώθησα κανέναν για τίποτα.

Δεν έκανα ποτέ edit σε κανένα ποστ από τότε που έχω αυτή την ευχέρεια, ούτε δικό σου ούτε άλλου, παρά μόνο σε περιπτώσεις με link cracked software.

Δεν σε έβρισα στο PM, αποδοκίμασα ως ανέντιμη την απρόσκλητη επίθεση που δέχτηκα από μέρους σου στο myPhone, όπου γνωρίζεις πως δεν μπορώ να απαντήσω.

Όσον αφορά τα όσα ισχυρίζεσαι περί παράβασης του ιδιωτικού απόρρητου, εξύβρισης κατά εξακολούθηση και συκοφαντικής δυσφήμησης, μέσω της διάθεσης του τηλεφώνου σου σε τρίτους, είναι επιεικώς αστεία. Ψάξε αλλού για φαντάσματα.

Μεγάλο παιδί είσαι αν νομίζεις πως έτσι είναι να πας στους δικηγόρους από Δευτέρα να βρεις τα δίκια σου.

Xατζηβάγιας Παναγιώτης

 
At 24 February, 2008 04:44 Anonymous MinOtaVrS said...

Δημοσιεύω το μήνυμα σας κ. Χατζηβάγια και σας ανταπαντώ ενώ θα μπορούσα να μην το κάνω τηρώντας την υπόσχεση μου και κανείς να μην με κατηγορήσει μετά τα τελευταία γεγονότα και τα υβριστικά και συκοφαντικά σας σχόλια προς το πρόσωπο μου στα οποία και καμία εμπλοκή δεν εχω .
Επιτρέψτε μου να εχω διαφορετική άποψη, οτι προκλήθηκα χωρις λόγο και αιτία απο εσας είναι ενα αδιαμφισβήτητο γεγονός .
Σας ζήτησα να ανακαλέσετε ζητώντας μια συγνώμμη για τα περι ζεϊμπεκικων αλλα εσεις δεν το κάνατε ποτέ αλλα ζητήσατε εξηγησεις μέσω pm..
Μπορώ να κάτσω να στα δικαιολογήσω ένα ένα όλα αυτά που λέτε και να σας αποδείξω το ποσο λάθος έχετε αλλα δεν το κανω γιατι με την επίθεση σας προς το προσωπο μου αν κάτσω να δωσω εξηγήσεις θα χάσω και το τελευταίο ίχνος αξιοπρέπειας που μου έχει μείνει.
θα σας πω μοναχά αυτό για να μην δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις ρωτήστε τον 1o στην τάξη Administrator που του ειχα στείλει email σχετικά με το post σας για το gpslib οπού μέσα εκεί υπήρχαν οι τις ειρωνείες σας προς το πρόσωπο μου και οι παροτρύνσεις σας σε χρηστή (athan******) γιατι κάθεται και με ανέχεται όταν του γραφώ σε άλλο forum ότι δεν δουλεύει το gpslib.. κλπ κλπ κλπ…
Τι να λέμε όμως τώρα το ποστ έχει γίνει edit και μπορείτε να πείτε ότι λέω ψεμματα (εξου και ένας από τους λόγους που αυτά γραφτήκαν εδώ μέσα και οχι στο φορουμ που έχετε πρόσβαση ως admin) παρόλα αυτά κάποιοι εκτός εμού τα είδαν όλα αυτά και μπορούν να το επιβεβαιώσουν, αρκεί να το θέλουν.
Παρόλα αυτά θα ήθελα να σας παρακαλέσω αν έχετε δώσει κάπου το τηλεφωνό μου να σταματήσει αυτή η ιστορία εδώ γιατί ξεφεύγει από τα ορια του flame , σχετικά έχει ενημερωθεί και στελεχος της εταιρίας σας..

Εύχομαι και θέλω να πιστεύω ότι είναι η τελευταία φορά που επανέρχομαι επι του θέματος.

Το Θέμα κλειδώνει και για το καλό όλων μας δεν θα δεχθώ άλλα σχόλια κρατώντας τις ισορροπίες και τις όποιες αντεγκλήσεις απο άλλους χρήστες όπως πχ ο Swtos ο οποίος και εχει εμπλακεί αδίκως στην όλη αυτη ιστορία και έχει καθε δίκιο να ωρύετε ..

Εύχομαι να επικρατήσει η κοινή λογική και να σταματήσουν όλα αυτά πριν τα πραγματα ξεφύγουν απο τα στενα όρια του Διαδυκτίου και μεταφερθούν στις αίθουσες των δικαστηρίων..

 

Post a Comment

<< Home