Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Review: WolfNCU Navibox Skinning



Το ότι ξεκλείδωσα το NaviBox από την πρώτη κιόλας ημέρα που το είχα στα χέρια μου σας το είχα γράψει και το γνωρίζετε ήδη, μετά από μια εβδομάδα λοιπόν και όπως σας είχα υποσχεθεί και στο σχετικό video κατόρθωσα να του αλλάξω το κεντρικό μενού και να του προσθέσω ένα πλήθος από εφαρμογές όπως Navigation Software, Games, Applications και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί ο νους σας.

Υπεύθυνο για αυτό ήταν το Κορεάτικο Wolf NCU ένα application για winCE το οποίο μετατρέπει το Navibox σε κανονικότατο Carputer. Η παραμετροποίηση, οι ρυθμίσεις και οι μόντες που μπορείτε να κάνετε με αυτό είναι πάρα πολλές (μέχρι και κοντέρ δικό του έχει) και με την συνεχή υποστήριξη σε skinz από ομάδες όπως η naver newskinz το κάνουν το #1 στα carputer modifications.

Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια δείτε το σχετικό review που σας ανέβασα στο youtube και τα ξαναλέμε....


WolfNCU on the road

Τέλος οφείλω ένα τεράστιο RESPECT στον φίλο μου τον Γιάννη ibiza2003 aka VWGOLF 5 για την σημαντική βοήθεια και την πληρωμένη γνώση που μου έδωσε έτσι ώστε αυτό το project να γίνει πραγματικότητα... και πάλι σε ευχαριστώ πάρα πολύ bro και να περνάς καλά .

Labels: , , , , , , , , , , , , ,

19 Comments:

At 25 December, 2008 13:42 Anonymous FIBENATSI said...

Πάντα τέτοια φίλε μου.
Μπραβο

 
At 25 December, 2008 13:49 Anonymous MinOtaVrS said...

Thanks m8 Χρόνια Πολλά

 
At 28 December, 2008 09:55 Anonymous Anonymous said...

thanks

 
At 10 January, 2009 01:40 Anonymous Anonymous said...

Μπραβο φιλε

 
At 26 February, 2009 12:29 Anonymous Anonymous said...

πολυ καλο βρε συ συγχαρητηρια

προς το παρον εχω καταφερει να δουλευει η πλοηγηση
για να δουλεψει και το κοντερ στο σκιν πρεπει να τρεξω καποιο συγκεκριμενο προγραμμα???
αν ηξερα οτι θα ησουν καποια μερα στο σπυρο στην αργυρουπολη επιδη μενω κοντα θα ερχομουν απο κει να τα λεγαμε λιγο.
φιλικα κωστας

 
At 26 February, 2009 12:38 Anonymous MinOtaVrS said...

Για να εχεις στο κοντερ ταχυτητα θα πρεπει να ανοιξεις πρωτα ειτε το iGo8 ειτε το miomap... δυστυχως το destinator lockarei την θυρα και δεν μπορει να δει τo GPS.

Απο την στιγμη που εισαι απο Αργυρουπολη καποια στιγμη θα τα πουμε σιγουρα.. στου Σπυρου.

 
At 26 February, 2009 17:10 Anonymous Anonymous said...

ευχαριστω

 
At 29 March, 2009 22:49 Anonymous Anonymous said...

Εχω μονο να εκφρασω τον Θαυμασμο μου
για ολα αυτα που καταφερες,
και ειναι μια μεγαλη βοηθεια για ολους που εχουν Navibox.
Εχω ενα και εγω που δουλευει με CE 4.2 εχω προσπαθησει αλλα δεν καταφερα τιποτα.
Στο Xomax Navibox που εχω τρεχει το iGO8. Εκανα διαφορες αλλαγες αλλα
δεν καταφερα κατι.
Μηπως μπορεις να δωσεις καμμια βοηθεια.

Σ ευχαριστω πολυ.

Αραπης

 
At 29 March, 2009 23:21 Anonymous MinOtaVrS said...

Ποσο καιρό το εχεις ..το εχεις αγορασει απο Ελλάδα ....

Οταν λες δεν καταφερες τιποτα δεν σου ξεκλειδωσε, δεν επαιξε το wolf η δεν ετρεξε το iGO

Oπως και να εχει ψαξου λιγο γιατι φορας τα 4.2 αν το εχεις παρει απο outsourcing στην θέση σου θα πηγαινα και θα ζηταγα αναβάθμιση με μηχανακι που φοραει τα 5αρια.. οπως τα περισσοτερα navibox.

 
At 30 March, 2009 18:42 Anonymous Anonymous said...

Γεια σου MinOtaVrS.

Σ ευχαριστω που ασχολισε και με τα δικα μας προβληματα που εχουμε με
τα Navibox.
Αυτο το μηχανημα το αγορασα περσι τον Αυγουστο του 2008 στην Γερμανια
οπου και ζω.
Απο το Ραδιοφωνο ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος με την μεγαλη του Οθωνη, τον χηρησμο του απο το Display, DVD Player SD Card Slot,κλπ.
Για να μην υπαρχουν προβληματα πηρα της ιδιας Φιρμας το Navibox (XOMAX). Το αρχικο του προγραμμα ηταν iGO 2006 Plus. Με κατι ψιλομετατροπες καταφερα να τρεξω το iGO 8 και ειμαι και πολυ ευχαριστημενος. Αλλα θα ηθελα και εγω να δοκιμασω και κατι αλλω, γιατι στην μεγαλη Οθωνη εχει αλλη χαρη.
Τρεχει με CE 4.2 σε 480Χ234 αναληση, και αυτο ειναι φανταζωμε και το μεγαλο προβλημα.
Υπαρχουν λιγες προσφορες πανω σ αυτη την εκδωση για Navibox PNA.
Προβλημα μεγαλο ειναι,που δεν μπορω να το συνδεσω με το PC γιατι κατι βρησκει αλλα ζηταει Driver.Ειναι σχετικα μικρες οι διαστασεις του, 10Χ10 ποντους. Εχει Mini USB υποδοχη μπροστα, SD Card slot, και Reset
κουμπι, επεισης δεν μπορεσα να τρεξω αλλο προγραμμα εκτος απο ενα
για Becker με 480X272 αναληση.

 
At 30 March, 2009 18:48 Anonymous MinOtaVrS said...

Αν ειναι ετσι μιλαμε για μια εντελως διαφορετική υλοποιηση απο αυτη που υπαρχει στην Ελλάδα..

Κανονικα δεν θα επρεπε να εχεις προβλημα και να σου ετρεχε το wolf προσωπικα θα πειραματιζομουν με το shell.ini (ή κατι παρομοιο)έτσι ωστα αντι της πρωτης εφαρμογης που σηκωνει και ειναι απ' οτι καταλαβα το iGO να σηκωνει το wolf..

Αν αυτο το καταφερεις τα αλλα ειναι ευκολα... και θα τα λυσουμε 1-1..

Παρεμπιπτόντως υπαρχει λύση για να παιξεις με το τελευταιο iGO8.3.2 (υπαρχει ειδικο data.zip)

Για περισσοτερα ριξε μια ματια εδω...και πραξε τα δεοντα ;)

h**p://www.thegreekz.com/forum/showthread.php?t=432718

 
At 30 March, 2009 19:06 Anonymous Anonymous said...

Κατεβαινω να δοκιμασω αυτη την εκδωση
και μετα θα επανελθω.
Παντως σ ευχαριστω πολυ για τον κοπο σου με τα προβληματα μας.

Φιλικα

Αραπης

 
At 05 April, 2009 02:25 Anonymous Anonymous said...

Καλημερα MinOtaVrs.
Μετα απο πολλες προσπαθιες και πειραματισμους, καταφερα με το WolfNCU.
Να ανοιξω το Display του ΧΟΜΑΧ Navibox CE 4.2
Σε συνδιασμο με το δικο σου πακετο, μπορω να εχω το εικονιδιο που εχεις στην
Φωτογραφια. Και ενω εχω αλλαξει στα ΙΝΙ το SDMMCdisc σε Storage Card, εχω
το προβλημα οτι δεν ξερω που να βαλω τα τραγουδια MP3 η και τα Video για να τα βρισκει το Player να τα παιζει, η το Προγραμα του Navigation.
Επεισης οταν παταω τα κουμπια για τα πεχνιδια μου βγαζει το σφαλμα SDMMCdisc ....
Ειναι κατι που πρεπει να αλλαξω σε Storage Card.
Μπορεις να μου πεις που πρεπει να κανω αυτη την αλλαγη.
Επεισης εκεινο που με εχει εντελως απογοητευση, ειναι οτι το Windows CE 4.2 ειναι εντελως γυμνο.
Δεν εχει τιποτα επανω.
Μηπως θα μπορουσα να περασω και κανενα προγραμματακι μεσα στα Windows.
Οπως εχει το ACER PDA που εχω με ολα τα σχετικα του.
Οπωτε μπορεσεις ας μου δωσεις μια απαντηση.
Ευχαριστω

Αραπης

 
At 05 April, 2009 09:29 Anonymous MinOtaVrS said...

Το σφαλμα SDMMCdisc εχει να κανει με το οτι δεν βλεπει το αρχειο/folder που του εχω ορισει στην δικια σου sd

Θα πατησεις loipon πανω στο settings του wolf και εκει , μπορεις μεσα απο το folder kai paths να του πεις τι θα ανοιγει με το αντιστοιχο κουμπι του..

Για wince υπαερχουν εκατονταδες free προφραμματακια ψαξου στο φορυμ του ipmart

 
At 12 April, 2009 23:38 Anonymous Anonymous said...

Μινοταυρος γεια σου.

Μετα απο πολλες προσπαθιες
καταφερα και εχω τρεξει το WoldNCU Station σε XOMAX Navibox με CE 4.2
Το τρεχω εδω και 3 μερες και ειμαι πολυ ενθουσιασμενος.
Αλλα προτου το δοσω και σε αλλους ενδιαφερομενους χρειαζωμε λιγο την βοηθεια σου.
Το mp3player με εκεινο το
καταπληκτικο SKIN με Cabrio, εχει 2 προβληματα.
1) Οταν ανοιγεις το ΜΕΝΟΥ για Τραγουδια ληστα κλπ
δεν βγαζει γραμματα αλλα μονο τετραγωνα κουτακια.
2) Οταν πεζει μουσικη την πεζει λιγο αργα σαν να χανει στροφες.
Υπαρχει κατι αλλο για αντικατασταση η επιδιωρθωση, δεν θα ηθελα να το αλλαξω με αλλο, γιατι αυτο ειναι ολα τα λεφτα με τα γραφικα του.
Εαν μπορεις να κανεις κατι, ειναι ευπροσδεκτο.
Και μετα θα ηθελα να ρωτησω εαν υπαρχουν ανδιαφερωμενοι, πως θα το κανουμε να παρουν το Link
για να το χαρουν και αυτοι.
Προσωπικα θαθελα να σ ευχαριστησω για την βοηθεια που μου εδωσες.

Φιλικωτατα

Αραπης

 
At 13 April, 2009 00:26 Anonymous MinOtaVrS said...

τετραγωνακια = κορεατικα fonts
για το αργο παιξιμο δεν υπαρχει λυση δοκιμασε αλλο mp3player

για να το παρουν αλλοι σε rapidshare links

 
At 13 April, 2009 00:48 Anonymous Anonymous said...

Εαν δοκιμασω αλλο MP3 Player
τι μπορω να κανω να κρατησω
τα γραφηκα του και ολα τα σχετικα.
Υπαρχει κατι που να κανω Update.

 
At 12 December, 2009 12:57 Anonymous manolis said...

Το Garmin τρεχει κανονικα στο Navibox αλλά δεν μπορω να βαλω Ελληνικο μενου γιατί κλεινει αμεσως αν πας να βαλεις Διευθυνση και με το Αγγλικο μενου μετα το τριτο βημα βαζοντας καποια οδο βγαζει κορακιστικα καποια λυση υπαρχει?
Ευχαριστώ

 
At 12 December, 2009 13:01 Anonymous MinOtaVrS said...

Με το garmin εχω να ασχοληθω πολυ καιρο αλλα απο οσο γνωριζω αυτο που περιγραφεις ειναι γνωσto bug και δεν εχει λυθει ακομα...

Αρα μονο αγγλικη γλωσσα σε αυτη την αναλυση μπορει να εχεις..

 

Post a Comment

<< Home