Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



MinOtavr'S Blog Statistics 2007-2010




Έχω πολύ καιρό να ασχοληθώ με τα στατιστικά του και είπα να το κάνω σήμερα. Οι τρόποι που βλέπω τα στατιστικά μου είναι τρεις (3) και έχουν να κάνουν με την περίοδο που έβαλα τον κώδικα της κάθε μηχανής στο Blog.

Το εργαλείο που έχω και μετρώ την επισκεψιμότητα κάθε ημέρα από την δημιουργία αυτού του blog είναι το SiteMeter όπου και μας πληροφορεί ότι μέχρι σήμερα έχουν επισκεφθεί το 284.660 άνθρωποι, με μέσο όρο επισκέψεων τις 390 ανά ημέρα.

Το 2ο εργαλείο που χρησιμοποιώ εδώ και 2 χρόνια περίπου, δεν είναι άλλο από το πολύ χρήσιμο και δυνατό GoogleΑnalytics, όπου και εκεί έχουμε αντίστοιχα στατιστικά με αυτά του SiteMeter.

To 3o και πιο πρόσφατο είναι το FlagCounter, όπου τα στατιστικά του τα βλέπετε εδώ και λίγους μήνες, κάθε ημέρα, στο δεξιό πλαίσιο του Blog και έχουν να κάνουν με τη Χώρα προέλευσης του κάθε επισκέπτη.

Αν μη τι άλλο όπως βλέπετε και εσείς πάμε καλά και το ότι έχουμε καταφέρει με ένα ποστ την ημέρα να έχουμε αυτά τα νούμερα σε ένα εντελώς ερασιτεχνικό Blog λέει κάτι.

Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που στηρίζεται αυτή την προσπάθεια.

Thanks Brothers Keep Watching !

Labels: , , , , ,

7 Comments:

At 21 March, 2010 10:47 Anonymous Δημήτρης said...

Μπράβο Mino! Είσαι σταθερή αξία! Συνέχισε έτσι.

 
At 21 March, 2010 11:02 Anonymous MinO said...

Nα 'σαι καλά Δημήτρη φίλε μου

 
At 21 March, 2010 12:25 Anonymous Anonymous said...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΒLOG ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ

 
At 21 March, 2010 21:20 Anonymous appostollis said...

sinxaritiria kai panta me ta kalitera.

 
At 21 March, 2010 22:14 Anonymous MinO said...

N ΄σαι καλά Τόλη μου... δώσε τα φιλιά μου στην οικογενεια :)

 
At 21 March, 2010 22:56 Anonymous jOhnas said...

Μino γερά παρ' τους τα μυαλά

 
At 23 March, 2010 23:17 Anonymous MinO said...

Τhanks m8 :)

 

Post a Comment

<< Home