Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Ωχαδερφισμός ένα Ελληνικό χαρακτηριστικό



Ο ωχαδερφισμός του Έλληνα είναι λίγο πολύ γνωστός, ακούστε λοιπόν τι έπαθα .. ενώ είναι παρκαρισμένο το X-trail στο parking της δουλείας μου, κάποια κυρία συνάδερφος από λάθος χειρισμό με χτύπησε μπροστά αριστερά στον προφυλαχτήρα και την έκανε με ψιλά πηδηματάκια σαν να μην συνέβαινε τίποτα. Έλα όμως που για κακή της τύχη (και καλή δική μου) την είδαν και μου την "έδωσαν" κανονικά. Αφού λοιπόν γνωστοποίησα το πρόβλημα μου έκανε τελικά φιλική δήλωση η οποία σημειωτέων δεν της στοίχίσε τίποτα μιας και οι ασφαλιστικές έχουν φροντίσει μετά από το δεύτερο ατύχημα να σου αυξάνει το bonus malus . Το οδοιπορικό μου όμως δεν σταματάει εδώ γιατί το όλο συμβάν είχε ως αποτέλεσμα να τρέχω εδώ και 4 ημέρες στις ασφαλιστικές στους εμπειρογνώμονες και στα συνεργεία μένοντας χωρίς αμάξι για τουλάχιστον 2 ημέρες ... Και ερωτώ αν δεν ήταν αυτός ο καλός άνθρωπος να την δώσει θα είχα πέσει θύμα ωχαδερφισμού ναι ή όχι..

Labels: , , ,

1 Comments:

At 12 July, 2007 16:03 Anonymous Simos said...

Eisoun poli politismenos aderfaki ego tha thn koutoupona kiolas thn malako.. 2 fores me exoun xtyphsei kai exw taxei opoion vrw na me xtypaei kai na thn kanei na ton mavriso sto xilo !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Post a Comment

<< Home