Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Οδηγός επίλυσης σφαλμάτων κατά το Update/Restore του iOS

itunes_recovery_iphone


Όταν κάνετε ενημέρωση ή επαναφορά του iPhone, iPad ή iPod touch σας στο iTunes, ενδέχεται να εμφανιστεί το εξής μήνυμα: “Δεν ήταν δυνατή η επαναφορά του iPhone [όνομα_συσκευής]. Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα [αριθμός_σφάλματος].
Δείτε πώς μπορείτε να επιλύσετε συγκεκριμένα σφάλματα ενημέρωσης και επαναφοράς του iOS.

Επίλυση σφαλμάτων δικτύου

Σχετικά σφάλματα: 17, 1004, 1013, 1638, 3014, 3194, 3000, 3002, 3004, 3013, 3014, 3015, 3194, 3200 ή “Παρουσιάστηκε πρόβλημα κατά τη λήψη του λογισμικού” ή “η συσκευή δεν είναι κατάλληλη για την έκδοση που ζητήθηκε“. Αυτές οι ειδοποιήσεις δηλώνουν ότι ο υπολογιστής σας αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα με την επικοινωνία με το διακομιστή ενημέρωσης της Apple ή με τη συσκευή σας.
Ελέγξτε τον υπολογιστή σας για λογισμικό ή για ρυθμίσεις που ενδέχεται να προκαλέσουν θέματα επικοινωνίας μεταξύ του υπολογιστή και της Apple ή μεταξύ του υπολογιστή και της συσκευής σας:

Ελέγξτε το αρχείο hosts
Μετά την ενημέρωση του iTunes στην πιο πρόσφατη έκδοση, ελέγξτε το αρχείο hosts για να βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής σας μπορεί να επικοινωνήσει με το διακομιστή ενημέρωσης.
Αν χρησιμοποιείτε Mac, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Αν χρησιμοποιείτε υπολογιστή με Windows, ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο υποστήριξης της Microsoft (έχετε υπόψη ότι η επαναφορά του αρχείου hosts θα επηρεάσει τις υπηρεσίες λογισμικού που βασίζονται στις ανακατευθύνσεις του αρχείου hosts). Αν χρησιμοποιείτε Windows σε έναν επαγγελματικό υπολογιστή, συμβουλευτείτε το τμήμα IT για να βεβαιωθείτε ότι οι εφαρμογές θα λειτουργούν κανονικά μετά την επαναφορά του αρχείου hosts.
Λογισμικό φιλτραρίσματος διευθύνσεων TCP/IP, τείχους προστασίας ή ασφάλειας
Αν έχετε εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας λογισμικό φιλτραρίσματος διευθύνσεων TCP/IP, τείχους προστασίας ή ασφάλειας , ακολουθήστε αυτά τα βήματα:
Επαναφορά ή ενημέρωση σε άλλον υπολογιστή
Δοκιμάστε να κάνετε επαναφορά ή ενημέρωση σε άλλον υπολογιστή με διαφορετική σύνδεση στο Internet. Έτσι θα αποκλείσετε τυχόν άλλα προβλήματα του υπολογιστή σας τα οποία ενδεχομένως να διακόπτουν την επικοινωνία του iTunes με το διακομιστή ενημέρωσης.
Τα σφάλματα 1639, 3000-3020 και 3100-3999 (με εξαίρεση το σφάλμα 3194) προκαλούνται πολλές φορές από τις ρυθμίσεις δικτύου. Αν ο υπολογιστής σας χρησιμοποιεί ένα διαχειριζόμενο δίκτυο, επικοινωνήστε με το διαχειριστή του δικτύου. Διακομιστές μεσολάβησης, τείχη προστασίας και άλλα μέτρα ασφάλειας δικτύου μπορούν να προκαλέσουν τα συγκεκριμένα σφάλματα. Αν είναι απαραίτητο, βρείτε μια διαφορετική σύνδεση δικτύου για να επαναφέρετε τη συσκευή σας. Για παράδειγμα, αν κάνετε την επαναφορά στην εργασία σας, δοκιμάστε να την κάνετε στο σπίτι ή στον
Όταν κάνετε ενημέρωση ή επαναφορά του iPhone, iPad ή iPod touch σας στο iTunes, ενδέχεται να εμφανιστεί το εξής μήνυμα: “Δεν ήταν δυνατή η επαναφορά του iPhone [όνομα_συσκευής]. Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα [αριθμός_σφάλματος].
Δείτε πώς μπορείτε να επιλύσετε συγκεκριμένα σφάλματα ενημέρωσης και επαναφοράς του iOS.

Επίλυση σφαλμάτων δικτύου

Σχετικά σφάλματα: 17, 1004, 1013, 1638, 3014, 3194, 3000, 3002, 3004, 3013, 3014, 3015, 3194, 3200 ή “Παρουσιάστηκε πρόβλημα κατά τη λήψη του λογισμικού” ή “η συσκευή δεν είναι κατάλληλη για την έκδοση που ζητήθηκε“. Αυτές οι ειδοποιήσεις δηλώνουν ότι ο υπολογιστής σας αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα με την επικοινωνία με το διακομιστή ενημέρωσης της Apple ή με τη συσκευή σας.
Ελέγξτε τον υπολογιστή σας για λογισμικό ή για ρυθμίσεις που ενδέχεται να προκαλέσουν θέματα επικοινωνίας μεταξύ του υπολογιστή και της Apple ή μεταξύ του υπολογιστή και της συσκευής σας:

Ελέγξτε το αρχείο hosts
Μετά την ενημέρωση του iTunes στην πιο πρόσφατη έκδοση, ελέγξτε το αρχείο hosts για να βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής σας μπορεί να επικοινωνήσει με το διακομιστή ενημέρωσης.
Αν χρησιμοποιείτε Mac, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Αν χρησιμοποιείτε υπολογιστή με Windows, ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο υποστήριξης της Microsoft (έχετε υπόψη ότι η επαναφορά του αρχείου hosts θα επηρεάσει τις υπηρεσίες λογισμικού που βασίζονται στις ανακατευθύνσεις του αρχείου hosts). Αν χρησιμοποιείτε Windows σε έναν επαγγελματικό υπολογιστή, συμβουλευτείτε το τμήμα IT για να βεβαιωθείτε ότι οι εφαρμογές θα λειτουργούν κανονικά μετά την επαναφορά του αρχείου hosts.
Λογισμικό φιλτραρίσματος διευθύνσεων TCP/IP, τείχους προστασίας ή ασφάλειας
Αν έχετε εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας λογισμικό φιλτραρίσματος διευθύνσεων TCP/IP, τείχους προστασίας ή ασφάλειας , ακολουθήστε αυτά τα βήματα:
Επαναφορά ή ενημέρωση σε άλλον υπολογιστή
Δοκιμάστε να κάνετε επαναφορά ή ενημέρωση σε άλλον υπολογιστή με διαφορετική σύνδεση στο Internet. Έτσι θα αποκλείσετε τυχόν άλλα προβλήματα του υπολογιστή σας τα οποία ενδεχομένως να διακόπτουν την επικοινωνία του iTunes με το διακομιστή ενημέρωσης.
Τα σφάλματα 1639, 3000-3020 και 3100-3999 (με εξαίρεση το σφάλμα 3194) προκαλούνται πολλές φορές από τις ρυθμίσεις δικτύου. Αν ο υπολογιστής σας χρησιμοποιεί ένα διαχειριζόμενο δίκτυο, επικοινωνήστε με το διαχειριστή του δικτύου. Διακομιστές μεσολάβησης, τείχη προστασίας και άλλα μέτρα ασφάλειας δικτύου μπορούν να προκαλέσουν τα συγκεκριμένα σφάλματα. Αν είναι απαραίτητο, βρείτε μια διαφορετική σύνδεση δικτύου για να επαναφέρετε τη συσκευή σας. Για παράδειγμα, αν κάνετε την επαναφορά στην εργασία σας, δοκιμάστε να την κάνετε στο σπίτι ή στον υπολογιστή και το δίκτυο ενός φίλου σας.

Έλεγχος λογισμικού ασφαλείας

Σχετικά σφάλματα: 2, 4, 6, 9, 1000, 1611, 9006. Μερικές φορές, το λογισμικό ασφαλείας ενδέχεται να μην επιτρέπει στη συσκευή σας να επικοινωνεί με το διακομιστή ενημέρωσης της Apple ή με κάποια άλλη συσκευή.
Ελέγξτε το λογισμικό ασφαλείας και τις ρυθμίσεις σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν αποτρέπεται η σύνδεση με τους διακομιστές της Apple.

Έλεγχος συνδέσεων USB

Σχετικά σφάλματα: 13, 14, 1600, 1601, 1602, 1603, 1604, 1611, 1643-1650, 2000, 2001, 2002, 2005, 2006, 20094005, 4013, 4014, ή “μη έγκυρη απόκριση“.
Αν διακοπεί η σύνδεση USB μεταξύ της συσκευής και του υπολογιστή σας, ενδεχομένως να μην μπορείτε να κάνετε ενημέρωση ή επαναφορά.
Για να περιορίσετε τις πιθανές αιτίες του θέματος, μπορείτε επίσης να αλλάξετε το υλικό σας:
Αν εξακολουθεί να εμφανίζεται το μήνυμα σφάλματος, ανατρέξτε στην επόμενη ενότητα για να ελέγξετε αν υπάρχουν θέματα υλικού.

Έλεγχος για θέματα υλικού

Σχετικά σφάλματα: 1, 3, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 20, 21, 23, 26, 27, 28, 29, 34, 35, 36, 37, 40, 1000, 1002, 1004, 1011, 1012, 1014, 1667 ή 1669.
Αυτά τα σφάλματα σημαίνουν ότι η συσκευή ή ο υπολογιστής σας μπορεί να έχει κάποιο πρόβλημα με το υλικό που δεν επιτρέπει την ολοκλήρωση της ενημέρωσης ή της επαναφοράς.

Έλεγχος για απαρχαιωμένο ή τροποποιημένο λογισμικό

Σχετικά σφάλματα: 1015, “Δεν είναι δυνατή η εύρεση του απαραίτητου πόρου“.
Αυτά τα μηνύματα σφάλματος ενδέχεται να εμφανιστούν αν ισχύει κάτι από τα εξής:
Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία ανάκτησης για να επαναφέρετε τη συσκευή σας στην πιο πρόσφατη έκδοση του iOS:
iTunes for Mac: Connect diagram

Όταν συνδεθεί η συσκευή σας, θα ανοίξει το iTunes. Θα δείτε ένα μήνυμα που θα λέει ότι το iTunes έχει εντοπίσει ένα iPhone, iPad ή iPod touch σε λειτουργία ανάκτησης.

itunes_recovery_iphone 

[via]

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home