Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Η Mozilla ζητά από την Apple να περιορίσει το ad tracking στα iPhones


Η Mozilla ξεκίνησε να μαζεύει υπογραφές για να ασκήσει πίεση στην Apple σχετικά με την ελευθερία που παρέχει στους "μαρκετίστες" να παρακολουθούν τα iPhones των καταναλωτών ώστε να τους προσφέρουν σχετικές διαφημίσεις.

Στο κέντρο της προσοχής τοποθετείται το ID που η εταιρία δημιουργεί για τα iPhones και iPads. Το αποκαλούμενο “identifier for advertisers” (IDFA) επιτρέπει σε διαφημιστικές εταιρίες να καταγράψουν την διά-δρασή σας με την συσκευή στο Apple App Store και στο Apple News, παρακολουθώντας τις εφαρμογές που κατεβάζετε και ποιες διαφημίσεις "πατάτε".

Η καταγραφή αυτή βοηθάει τις εταιρίες να προσφέρουν προσωποποιημένες διαφημίσεις στους πιθανούς καταναλωτές. Ωστόσο, το IDFA δεν αποκαλύπτει προσωπικά δεδομένα του χρήστη του iPhone.

Αν όμως ακόμα βρίσκετε την συγκεκριμένη πρακτική ανησυχητική μπορείτε να την απενεργοποιήσετε από εδώ, Settings > Privacy > Advertising. Εκτός από αυτό μπορείτε και να επαναφέρετε το IDFA, διαγράφοντας τις καταγεγραμμένες προτιμήσεις.

Όταν ενεργοποιείται το “Limit Ad Tracking” στις συσκευές με λειτουργικό iOS 10 ή ανώτερο, ο Advertising Identifier θα αντικαθίσταται από μια σειρά από μηδενικά που θα αποτρέπουν την παρουσίαση προσωποποιημένων διαφημίσεων,” αναφέρει η Apple στην σελίδα υποστήριξης.
Ωστόσο η Mozilla ισχυρίζεται ότι οι χρήστες iPhone, δεν ενημερώνονται επαρκώς από την εταιρία για το πως δουλεύει το ad tracking και πως να το σταματήσουν.

“Τα κακά νέα: Ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει ότι αυτή η λειτουργία (προσωποποιημένων διαφημίσεων) υπάρχει, πόσο μάλλον ότι μπορούν να την απενεργοποιήσουν. Και νομίζουμε ότι δεν πρέπει καν να το γνωρίζουν,” αναφέρει η εταιρία ανάπτυξης του Firefox σε σχετικό blog.

"Για αυτόν τον λόγο ζητούμε από την Apple να αλλάζει τους ID’s κάθε μήνα σε κάθε iPhone,” προσθέτει η εταιρεία. “Έτσι, ακόμα θα παραλαμβάνεις σχετικές διαφημίσεις – αλλά θα είναι εξαιρετικά πιο δύσκολο για τις εταιρείες να φτιάξουν το προφίλ σου σε βάθος χρόνου.”

[via]

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home