Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Linus: To Gnome3 είναι Παρανοϊκό





Σύμφωνα με το πάντα έγκυρο OSArena το μεγάλο αφεντικό του Linux, Linus Torvalds φαίνεται ορκισμένος εχθρός του νέου περιβάλλοντος GNOME 3.



Συγκεκριμένα σε σχόλιο του στο google plus προς κάποιον developer του kernel που παραπονιόταν για την μεταφορά στον kernel 3 απάντησε:

Δεν έχει να κάνει με προβλήματα rendering του gnome 3 (για να το γυρίσει σε Fallback mode, όπως του είπε ο Cyrill Gorcunov λίγο νωρίτερα) (αν και αντιμετωπίζω και τέτοια), αλλά έχει να κάνει με την εμπειρία του χρήστη που προσφέρει το Gnome3, όπου ακόμα και χωρίς προβλήματα rendering είναι απαράδεκτη.



Γιατί δεν μπορώ να έχω ‘συντομεύσεις’ στην επιφάνεια εργασίας μου; Γιατί δεν μπορώ να έχω λειτουργικότητα; Ταλαντευόμενα παράθυρα; Γιατί κανένας λογικός άνθρωπος δεν νομίζει πως είναι καλή ιδέα το «Πάνε στο τρελό-mode-μενού ‘Δραστηριότητες’ » ;



Ήμουν πολύ εκνευρισμένος όταν άκουσα πως οι gnome developers αποφάσισαν ότι ήταν «πολύ περίπλοκο» για τον χρήστη να ανακαθορίσει το που θα κάνει κλικ. Προφανώς, στο Gnome3, οι developers αποφάσισαν ότι είναι «πολύ περίπλοκο» το να δουλεύεις στο desktop σου, και συνεπώς αποφάσισαν να το κάνουν αληθινά ενοχλητικό.



Ορίστε ένα παράδειγμα «της παράνοιας»: έστω ότι θέλεις να ανοίξεις ένα καινούριο παράθυρο τερματικού. Οπότε πηγαίνεις στο μενού «Δραστηριότητες» και πατάς στο εικονίδιο του τερματικού, το οποίο είναι ένα ακόμα μέρος του desktop σου (αλλά γιατί δεν μπορώ απλά να το έχω στην επιφάνεια εργασίας μου(;) σε αντίθεση με το να το έχω στο παράλογο mode «Δραστηριότητες»;). Τι θα συμβεί; Τίποτα. Σου φέρνει ξανά μπροστά σου το ήδη υπάρχων παράθυρο τερματικού (αντί να ανοίξει καινούριο).



Αυτό είναι τρελή βλακεία. Τώρα χρειάζεται να χρησιμοποιώ τον συνδυασμό Shift-Control-N στο ήδη ανοιχτό τερματικό μου, με σκοπό να ανοίξω ένα καινούριο. Μα ναι, αυτό είναι πράγματι βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη. Σίγουρα.



Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν κι άλλα να αναφέρει κανείς, αλλά αυτό είναι μόνο ένα απλό παράδειγμα της συμπεριφοράς «κοιτάω τον εαυτό μου και δεν με νοιάζει τι συμβαίνει γύρω μου» του Gnome3. Σοβαρά, ρωτάω συνεχώς τους άλλους developers σχετικά με το τι πιστεύουν σχετικά για το Gnome3, και όλοι μου λένε πως είναι τρελό.



Για την ώρα χρησιμοποιώ Xfce. Νομίζω πως είναι ένα επίπεδο πιο κάτω από το Gnome2, αλλά σίγουρα ένα τεράστιο βήμα πιο πάνω από το Gnome3. Πραγματικά.
Δεν ξέρω εσείς τι πιστεύετε αλλά όπως δήλωσα και στα σχόλια του OSArena προτιμώ το Gnome2 γιατί είναι απλό και κατανοητό τόσο στο τι θες να κάνεις όσο και στο τι αποτέλεσμα θα έχεις, χωρίς εκπλήξεις και φιοριτούρες .



Αν λοιπόν είναι να ψηφίσω μεταξύ ομορφιάς και λειτουργικότητας θα επιλέξω την λειτουργικότητα του Gnome2 και θα αφήσει το Gnome3 να με εκπλήξει ευχάριστα όταν ωριμάσει και είναι έτοιμο.



Όσο για το Xfce είναι σαν να συγκρίνουμε λεμόνια με μπαλόνια... πραγματικά άβυσσος η ψυχή του Linus....

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home