Site Tools: Change WAG54G AnnexB | Εγκατάσταση DM500s posts | DM500s Images | Gemini 4.70 GSF posts | Unlock Thomson 585v6

 



Όταν η βλακεία συναντά την ηλιθιότητα ..




Σήμερα θα παραθέσω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με την βλακώδεις συμπεριφορά ορισμένων κομπλεξικών ηλιθίων που στον βωμό της ευπρέπειας και της εικονικής ισονομίας σου αραδιάζουν ένα κάρο δικαιολογίες για να μην σε εξυπηρετήσουν.

Φτάνουν με τις ηλίθιες δικαιολογίες τους στο σημείο να προσπαθούν να σε πείσουν για το απίθανο και να σε κάνουν να πιστέψεις ότι το IQ σου είναι ίσο με αυτό ενός «μαλάκιου».

Έχω βαρεθεί τους φανφαρόνους και τους καθωσπρεσπιστές που βολεμένοι στις θεσούλες τους το παίζουν ηγήτορες έχοντας την πολυτέλεια να παίζουν με την ζωή οικογενειών καθορίζοντας καταστάσεις και γεγονότα που αφορούν αυτές.

Έχω βαρεθεί τους καρεκλοκενταύρους που το παίζουν παράγοντες και που βολεμένοι στις καρέκλες τους το παίζουν Θεοί σε εμένα και στους ομοίους μου απαιτώντας ισονομία και αξιοκρατία από την στιγμή που αυτοί οι ίδιοι δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα .

Έχω βαρεθεί τους κανόνες που εφαρμόζονται επιλεκτικά και κατά το δοκούν.

Έχω βαρεθεί όλους αυτούς που με βλέπουν σαν έναν απλό αριθμό και ορίζουν την ζωή μου με την ψυχρή λογική ενός κτήνους.

Ενός κτήνους που καταβροχθίζει τα παιδιά του στον βωμό της αναξιοκρατίας , του ρουσφετιού και της εκδικητικότητας που μας διακατέχει ως λαό.

Μπούχτισα και δεν μπορώ άλλο νιώθω κάθε ημέρα που περνάει ότι χάνεται και ένα κομμάτι από την αξιοπρέπεια μου.

Δεν μπορώ να βλέπω αγράμματους και επαγγελματίες τεμπέληδες να ορίζουν τις ζωές μας.

Ξέρω ότι οι περισσότεροι δεν θα με καταλάβετε και θα αναρωτηθείτε για το τι κάθεστε και διαβάζετε τόση ώρα και τι στο διάολο είναι αυτά που γράφω, ζητώ προκαταβολικά συγνώμη σε όλους εσάς και υπόσχομαι ότι την στιγμή που θα μπορέσω να αποδράσω από αυτή την κατάσταση να σας εξηγήσω περισσότερα…

Μπορεί όμως πάλι, να υπάρχουν κάποιοι από εσάς που ίσως καταφέρουν να αποκωδικοποιήσουν τα λεγόμενα μου και τότε είμαι σίγουρος ότι τα λόγια μου θα τους αγγίξουν.

Σε αυτούς λοιπόν έχω να δώσω μια συμβουλή ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ και προσπαθήστε να ανακτήσετε την αξιοπρέπεια σας , εγώ άρχισα ήδη από αυτή την στιγμή…

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home